13/8 - Hejsan främling!

TJO.
Jag har tänk på det här så länge, men jag har vekrligen inte orkat. Jag vill ta tag i mitt bloggande, jag vill skriva oftare! Så nu tänker jag skriva. Ofta. Eller. Ja, vi märker.

Hur mår du?
Själv har jag förlovat mig och just kommit hem från en av de bästa veckorna i mitt liv.
Var nere i das hufvudschtad och dansade rumpan av mig på Bounce summercamp med mina kära vänner Jessica Bergström och Fredrik Brännström.
Vi körde på med hiphop avancerat i en vecka och jag har ALDRIG svettats så mycket i hela mitt liv. Jag har heller aldrig kämpat så hårt för att lära mig något. HELT UNDERBART

Så, den här sommaren har väl varit helt okej. Förlovning, Bounce, jobb, sova, äta, bajsa, Italien.

För jag ska till Italien! Tjoho!
Kommer missa första veckan av skolan!
Ska flyga ner med Nils pappa Johan och hans flickvän Marika, och sen bilar vi upp. Supermysigt!

Nu tänker du säkert; "va ska ni köra upp me rå?"
Jo, Nils bror Klas och hans flickvän Ida bilar ner, och flyger upp! Vi tar bara över bilen.

Du tänker säkert också; " mäh, ska inte Nils me?"
Nej, det ska han inte. Skola vettu. 


Drick nyponsoppa och te och dansa och sov och pussas. HEDA!

fruktansvärt bra låt.
 

 

Kommentarer
Postat av: mormor

hej min raring!!!

Så glad för din skull att det gick så bra på Bounce!!

Du o Nils är så fina tillsammans och jag är liiiiite avundsjuk på dig som ska till Italien!!

<3<3<3<3

2009-08-13 @ 22:45:21
Postat av: mormor

gaahhhhhh varför blev det inga hjärtan?????

nytt försök!!!

<3

2009-08-13 @ 22:46:47
Postat av: sandra

HAR NI FÖRLOVAT ER?!?!?! :D:D:D:D:D

2009-08-14 @ 12:34:36
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0