14/8 - Jisses, nu blev det lite mycket igen.

TJÖ.
Som ni alla vet gick jag samhälls innan jag bytte till estet, så nu ska jag på samhällsklassfest!
Som vanligt har jag missat att handla, jag glömde helt bort det tills
Hanna frågade om hon får sova hos mig igår. Haha, jag älskar mitt minne.
Så jag blir väl en av de få som kommer kunna stå upp senare,
och så blir det nog jag som får rädda alla som håller på att drunkna i das pool.

Imorgon blir det Hejdåfest för Maggis som ska flytta till stockholm. Järnspikar också...
Så fort jag längtar efter skolan (ja, jag längtar) så kommer jag och tänka på att det blir skolaestet utan Magdalena Eriksson. Då längtar jag inte längre.
Men nu får ni inte tro att jag är självisk och bitter (eller, jag är ganska bitter) för jag är supersuperglad för Maggis skull och jag hoppas verkligen att hon trivs där nere!
Jag är otroligt avundsjuk.

JA VI HAR FÖRLOVAT OSS - Svar till Sandras kommentar.

Drick nyponsoppa, nu ska min syster fixa mitt hår! TJOHO


Denna mysiga låt är till Maggis! PUSS MAGGIS FÖR FAN
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0