15/8 - Lalala, kan inte hitta på en rubrik.

CHÖ.
Jag hade superkul igår! Fick tag i lite utan att behöva handla och det var ingen som drunknade i varken poolen eller vildmarksbadet. Tack Elin Gidlöf för att vi fick komma! Det var ett tag sen jag träffade dessa människor, vissa så länge sen att jag inte träffat dem sen jag bytte klass!

Men festandet och träffandet av mysiga människor tog inte slut där, nejdusörröhörrö! Jag ska fortfarandepå estetmys ikväll vilket jag ser fram emot supersupermycket! Vi ska grilla, mysa, prata och eventuellt bada!

Jag har egentligen inte tid att sitta här. Jag måste packa, duscha och få tag på kontanter för min buss går om en timme.
Är det bara jag som älskar att åka buss? Jag tycker det är jätteskönt och mysigt, om man sitter själv eller bredvid någon man tycker om. Annars är det kanske inte fullt lika mysigt. Men i alla fall. Jag tycker om att åka busss! Sparka chaufförerna, men let the buss rulla you know.

Drick nyponsoppa på bussen!


Det finns en segare version av samma låt, utan flickan.
Jag kan inte bestämma vilken som är bättre.
Eller.
Jag tror jag tycker den med flickan är bättre.



Seg utan flicka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0