17/8 - BRAVO

Hej.
Jag sitter och dricker bravojuice.. Det är faktiskt förjävla gott.

Försök inte söka efter någon röd tråd mellan styckena i detta lilla inlägg, det finns inget.

Jag saknar starbucks. Det finns inte godare kaffe än starbucks kaffe. 
Finns starbucks i Sverige? Nej.
Finns starbucks i England? Ja.

Jag vill bli mörkare i håret, så jag ska nog ta och slinga det mer snart!
Efter Italien. Hihi, Italien!
FÖR JAG SKA TILL ITALIEN!

Jag har helt plötsligt börjat bli superkreativ! Jag dansar hela tiden, och jag kan inte sluta.
Alltså, inte bara dansa och sen glömma bort. Utan jag står och hittar på koreografi!
Jag blir så glad av att jag gör så.
Det känns så skönt.

Regina Spektor har ett nytt album! JAJAJA!
Hon är helt underbar.


Drick nyponsoppa och gör något annat då du är klar!
Som att lyssna på hela Reginas nya album på spotify.




Texten innan hennes ooOo läten.
Hihi, hon är rolig!


I've got a perfect body cause my eyelashes catch my sweat
Yes, they do, they do...

...

I get scared, and I'm sitting here alone
Dreaming of the dolphin song...

Kommentarer
Postat av: mormor

Kramizzzzzzzar

2009-08-17 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0