18/8 - Hur gick det här till?

ÅH.
Nu har det nästan blivit så som jag skrev om i mitt första inlägg där jag lovade att det inte skulle bli så.
Jag skriver om en massa ointressanta saker och inte om saker som jag "brinner" för.
Fast, jag skulle skriva om det skulle komma upp något irriterande eller jobbigt, så..
Det finns bara för lite saker att bli less på!
Eller.. Det är ju inte sant, egentligen.. Faktiskt..

Nu har jag något.
Varför tar vattenkokare en sån jävla tid på sig?
Jag menar det tar ju flera biljarder minuter för den att få vattnet att koka!
Fan, helt värdelöst.Tänk om man är superstressad och måste hinna klart innan reklamen är slut?
Nej då hinner man inte för att kokaren är så seg.

OCH VI KALLAR DET HÄR ETT MODERNT UTVECKLAT SAMHÄLLE??


Drick nyponsoppa....



Kommentarer
Postat av: "lill" sara. Hund, spoon, knife.

Våran vattenkokare är snabb, MOHA!

jag måste prata med dig, vi sågs igen i sommar. men vi kommer ses i skolan. VARJE DAG!

springer med spid i circlar

2009-08-18 @ 17:42:39
Postat av: mormor

jädrans tur att det är reklam ändå så att man kan få sig en kopp te tihi tihi.

Kanelte på dig raring!!!! <3<3

2009-08-18 @ 23:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0