19/8 - Jajajajajjahjsja.

HIHO
Okej. Maggis, du ska flytta. Jag kommer sakna dig. Så mycket.
MEN, jag är nervös och glad för din skull så skolan kan få börja om den vill för jag vill höra allt om din första dag! I detalj!
Och jag vill komma ner och hälsa på och hälsa på din tant och gå på second hand!
Maggis. :)

Med det sagt tänker jag fortsätta på samma tema. Det blir Maggis historia åt det andra hållet!
Jag ska få börja i samma skola, i samma "hål", i samma estet (ett år under mig, men i alla fall)
som min egna lilla hund Sara! Vi har träffats så lite, och jag saknar henne.
Och nu får jag träffa henne varje dag!  TJOHO!


Drick nyponsoppa mina änglar. :)


Jag hittade den här låten för ca fem minuter sen.
Jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: MAGGIZT

Jag är nervösnervösnervösnervösnervösnervös!! Du måste komma ner och hälsa på mig och min tant och hälsa på grisarna och hästarna som finns hundra meter ifrån min dörr. Vi ska åka till Molly och ha roligt. Ja.

Förresten så tror jag att du har förgiftat mig lite. Jag var inne på Bounce hemsida och jag blev helt sjuk av en dans. Det gick inte att sluta titta på den. Det är en dans från bouncesummercamp 2008 och det är Jennie Widgren som leder den. Gå in på vecka 3 och sen HHJ2. LÄR DIG DEN! Om du gör det vill jag nästan ha sex med dig..

Fröken, jag ringer dig.

2009-08-21 @ 00:23:46
Postat av: malin

Jag älskar den låten! Hittade den för ca ett år sedan; Missy Higgins är bäst.

2009-08-21 @ 23:53:35
URL: http://www.twitter.com/malinsjogren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0