20/8 - Banan med kondom, äpple och pannkaka.

Helu!
Det har varit en bra dag idag. Jag har fått vara med Nils på dagen,
för att sen på kvällen resa vidare mot mina flickvänner, Elin, Elin, Hanna, Emma och Lovisa.
Vi hade pannkakskalas, vilket var supersupergott, och gjorde sen utav resaterna en gigantisk
pannkakstårta till Markku som fyller 19 år idag! GRATTAN VA!
Det var strössel, grädde, hallon/jordgubbssylt, chokladsås, en liten hemlig ingrediens, två äppelhalvor och en trefjärdedels banan iklädd en kondom. Vi gav tårtan till Markku. Han blev klad hest!

Hursomhaver så reser jag på söndag and jag kommer till back tisdagen veckan därpå!
Missar alltså första skoldagen och kommer därför få underskåp.
Det suger hästballe. Jag hade underskåp förra året ju.
bajsa.

Innan Amanda Den Vise går till kojjs, vill hon dela med sig av sin kunskap med dessa ord:
"Gå med på twitter! Followa amandaastrom!
GÖR DET NU! Nu.. Nu... Nu..... Nu......"

Drick nyponsoppa och sov gott!

Kommentarer
Postat av: malin

DAH! Har haft twitter i ett halvår ju: malinsjogren. Följer dig!

2009-08-21 @ 23:56:07
URL: http://www.twitter.com/malinsjogren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0