22/8 - Stark tvåa!

HEJ!
Hihi, ganska så många har tagit kontakt med mig sen mitt förra inlägg
och sagt att jag ska se på Kayla och Kuponos dans om missbruk.
Jag kan meddela er alla att jag redan sett den dansen och att den låg på
första plats fram tills dansen i mitt förra inlägg dansades. :)
Då sjönk den ner till en starkt andra plats,
och cancerdansen av Melissa och Ade fick en tredje plats!

Kupono var min favorit genom hela programmet, och sen åkte han ut.
Då blev jag ledsen. Jätteledesen..

Här har ni missbrukardansen mina vänner.
Tack för era kommentarer och sms. :)


Drick nyponsoppa och dansa.






Cancerdansen. Jag grät här med!




Förresten, jag vet vem som vinner! Hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blev grymt ledsen jag med, när Kupono åkte :( Han och Kayla var UNDERBAR tillsammans :) JAG MISSADE VECKANS PROGRAM! VAD HÄNDE? VILKA ÅKTE?

2009-08-23 @ 11:44:41
Postat av: Anonym

Det var Elin Lundin som kommenterade ;) Haha

2009-08-23 @ 11:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0