14/06 - Text och musik

Hejsan!
Jag börjar jobba imorgon. Det ska bli superkul för jag ska jobba på Rönnens äldreboende, och äldre människor är så himla häftiga!
Tänk så mycket de varit med om, tänk vilka historier jag kommer få höra! Hihi.

En sak som verkligen gnagt på min energi är det faktum att jag inte kommer åka iväg till Bounce i sommar. Det känns verkligen superpenisarseltråkigt.
Jag kommer inte ha råd att tänka på bara NU. Jag kommer behöva tänka på vad som ska hända sen. I need the money!
Såee, jag tänker citera ett för mig anonymt geni.
"Life is a bitch, and then you die."

Nu ska jag gå och göra te. Lyssna på låten!

Drick nyponsoppa och jobba hårt i sommar.



Kommentarer
Postat av: Anonym

det anonyma geniet är ju vår alldeles egna ludvig! :D

2009-06-14 @ 20:17:08
Postat av: jessica

åhå!!!! ingen bounce! >:(

2009-06-15 @ 01:56:44
Postat av: Ida D

Historier gillar vi (Y)

Synd att det inte blir nå Bounce :( Men bra att tänka på framtiden också :)

2009-06-15 @ 15:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0