16/6 - En massa rosluktande skit.

Hejsan.
Det är väldigt intressant att jobba med äldre människor. De är alla så olika, men ändå så himla lika!
Man får fika mycket, det tycker jag om! Idag fick vi världens godaste tårta. Jag skojar inte. Jag har aldrig ätit något så gott i hela mitt liv.
HELA MITT LIV. IT WAS AMAZING LIXXÅMM!!  *<=0D
Den var blå... Vilken färg hade den godaste tårta du någonsin ätit?

Jag skulle också vilja säga att jag har världens bästa föräldrar. Så det blir nog Bounce i alla fall! WEEHOO

Nils har dålig humor!

Drick nyponsoppa och dansa så mycket du kan.. samtidigt!

**video cåmin son.**

Kommentarer
Postat av: jessica

hej!! bounce.

jag ringer dig idag!

2009-07-01 @ 09:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0