6/6 - Te och recept

Jag älskar te.
Det är det bästa som finns! Jag har köpt massa nytt te idag! Ska snart gå och göra en kopp.
I alla fall. Nu är det sådär jobbigt igen. Jag vill så himla gärna skriva, men jag har ingenting att skriva om.
Det är lördagkväll och mina vänner ska ut och festa, men jag orkar verkligen inte nu. Det kommer fler fester.
Jag tror att det kommer bli en bra kväll i alla fall, även fast jag inte ska festa och även fast Nils inte är här.

Recept för en perfekt amanda-må-bra-kväll:

  • Minst fem koppar Te
  • En bra bok, i mitt fall; Harry Potter
  • Avslappnande musik
  • Ett nytt worddokument att fylla med tankar
  • En liten skål med godis eller något annat gott
  • Någon jag tycker om


Här har ni en till helt underbar låt.



Drick nyponsoppa, och ta det lite lugnt!

Kommentarer
Postat av: mormor

Äntligen ett litet inlägg från dig vännen. Receptet för din må bra kväll skriver jag verkligen under på, fast jag kanske skulle dryga ut några tekoppar med lite fika hi hi.

Låten var helt underbar, undrar bara hur i all världen du hittar dessa bra låtar!!!

Kramizzzz till världens bästa Mandis!!

2009-06-06 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0