9/6 - Sommarglass och flugskit.

Hejsan!
Jag har sommarlov nu. Kan man säga. Jag är ledig imorgon (onsdag) och har avslutning på torsdag! Jisses. Jag har inte riktigt förstått det än, och på fredag tar treorna studenten! Åh, vad konstigt. På måndag börjar jag jobba, det är också konstigt.
Idag har jag för övrigt haft min sista lektion med Maggis. Magdalena Eriksson. Som ska flytta till stockholm och bli bäst i världen på att spela fiol! Jag kommer sakna henne lite. Ganska mycket. Ganska jättemycket. Maggis.. Du är min hela sommaren.

Idag har jag också blivit en helt rakt igenom estet! Jag har rensat skåpet, och bland alla papper jag slängde, rök det sista från min samhällstid.


Drick nyponsoppa och lyssna på den här låten.



Kommentarer
Postat av: mormor

Den här låten är helt underbar, den får mig faktiskt att tänka på en person som sjunger väldigt bra!!!!!! A cup o tea-kramar!!

2009-06-09 @ 23:46:21
Postat av: Maggis

Jag är din hela sommaren. Du får bo i lekstugan!

2009-06-10 @ 16:35:52
Postat av: simone

vi älskar eva! somewhere over the rainbow, mm :)

2009-07-17 @ 12:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0