24/5 - Long time, no see.

Hejsan.
Nu är det jobbigt. Jag har världens nostalgikrampimagenkänsla. Jag vill bort! Tänk att få åka ner till stockholm igen, skulle inte det  vara helt underbart?
Åka tillbaka till barndomen, till Kimmy, till bromsten, till spånga, till dialekten.
Det krampar i magen på mig då jag tänker på det. Usch, och låten jag lyssnar på gör det då inte lättare. (Greg Holden.)

Eller att bara få åka till England?

Jag har verkligen jättemycket att göra egentligen, men jag orkar inte.

Drick nyponsoppa mina barn. 




Hej Malin!

Kommentarer
Postat av: kimse

jaaa, KOM HIT skitunge! <3

2009-05-24 @ 19:17:42
URL: http://kbohlins.blogg.se/
Postat av: åström

hur skulle det vara att kanske ta sig ner till svanberga och hälsa på sin sis, som det var en gång i tiden?

2009-05-24 @ 19:49:03
Postat av: malin

Hey Amanda :D älskar låten!

2009-05-26 @ 18:47:20
URL: http://msjoegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0